Hodnotenie tovaru

Hodnotenie tovaru sa nevzťahuje na nové knihy, pričom sa berie do úvahy, že sa jedná o čisto-novú, nečítanú knihu. V sekcii "nové knihy" nájdete výhradne len takýto druh tovaru. Novú knihu však môžete nájsť aj v sekcii antikvariátových titulov - "knihy", avšak ich zobrazenie musíte potvrdiť v pravom hornom rohu. Stačí zaškrtnúť políčko "zobraziť aj nové knihy". V tom prípade sa Vám budú zobrazovať v ponuke aj nové knihy, pričom táto informácia sa bude zobrať vedľa každého nového titulu.

Pri antikvariátových tituloch (knihy / platne) sa hodnotí zvlášť stav obalu a zvlášť stav knihy / platne. Pre hodnotenie používame nasledovný bodový systém:

  • 5/5 - výborný stav, porovnateľný s novým tovarom,
  • 4/5 - stav zodpovedný bežnému používaniu, bez väčších známok poškodenia,
  • 3/5 - horší stav,
  • 2/5 - ešte horší stav,
  • 1/5 - veľmi zlý stav.

Pri horších hodnoteniach (3/5 až 1/5) sa uvádza väčšinou aj popis, prečo sme tak usúdili, resp. čoho sa zlé hodnotenie týka. Pri knihách uvádzame napr. slabšia väzba knihy, dotrhaný obal, pri LP to môže byť hlasné praskanie, poškriabaný úsek platne, ktorý spôsobuje preskakovanie, alebo iné vady. Vinylovým platniam však venujeme zvlášť väčšiu pozornosť a každá platňa je vypočúvaná, tzn. na stránke uvádzame nielen optický stav, ale i zvukový. Pri bezproblémovom prehrávaní je pri stave väčšinou uvedené - prehrávanie nič nerušilo. Platne, ktoré neboli ešte vypočuté sú označené, ako "nevypočutá" a ich stav preverujeme postupne, resp. na požiadanie zákazníka.

Platba a doprava

Pri objednaní titulov si môžete zvoliť z troch spôsob doručenia zásielky. Osobne u nás na predajni, Slovenskou poštou, alebo prepravnou službou DPD. S výnimkou prevzatia zásielky osobne - u nás na predajni, si následne môžete vybrať z dvoch spôsobov úhrady. Prvým je možnosť platiť na dobierku, tzn. za balík zaplatíte na svojej pošte, resp. kuriérovi. Druhou možnosťou je uhradiť za zásielku vopred, tzn. po zvolení tejto možnosti Vám príde do mailu faktúra so všetkými potrebnými náležitosťami na úhradu. Faktúra Vám nemusí prísť ihneď, nakoľko ich vystavujeme manuálne, tzn. v rámci pracovnej doby. Zásielka je expedovaná obratom, po prijatí platby na náš účet. V prípade, že uhrádzate platbu z inej banky ako Slovenská sporiteľňa, odporúčame Vám pre urýchlenie vybavenia Vašej objednávky, zaslať doklad o úhrade na náš email objednavka@antiquariat.sk

Osobný odber

Osobný odber je možné vykonať len v mieste sídla našej firmy Antiquariat s.r.o. a to na ulici Rad L. N. Tolstého 16 v Prievidzi (časť Zapotôčky, areál Promo Servis-u, vedľa ČS AGIP). Tovar objednaný v pracovných dňoch je pripravený k odberu v deň objednania a o pripravenosti titulov k odberu informujeme zákazníka zväčša telefonicky. Spôsob platby je možné vykonať výhradne v hotovosti, nakoľko platobným terminálom nedisponujeme.

Obchodné podmienky

Záručná doba a reklamačný poriadok

Záručná doba 24 mesiacov sa vzťahuje na všetok nový tovar zakúpený v Antiquariat s.r.o. V prípade bazárového tovaru je to 12 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru, ak nie je uvedené inak, v prípade objednania cez internet dňom prevzatia zásielky.

V prípade nekompletnej zásielky alebo poškodeného tovaru je dôležité kontaktovať nás do 48 hodín od prebratia zásielky a to telefonicky na čísle 0917 980 213, od pondelka do piatka alebo emailom na objednavka@antiquariat.sk. Neskoršie reklamácie nekompletnosti a mechanického poškodenia tovaru nemusia byť uznané.

Ak sa rozhodnete reklamovať zakúpený tovar, najprv nás kontaktujte na vyššie uvedenej emailovej adrese alebo telefónnom čísle. Po dohode nám tovar zašlite na adresu Antiquariat s.r.o., rad L. N. Tolstého 16, Prievidza 971 01 alebo doneste osobne. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu (faktúra) a pošlite to ako obyčajnú doporučenú zásielku na svoje náklady (nie na dobierku).

Po obdržaní kníh (platní) Vás budeme bezodkladne informovať emailom alebo telefonicky a dohodneme sa na riešení. Reklamácie sú vybavené v čase, od 3 do maximálne 30 pracovných dní od prevzatia reklamácie. Rozhodnutie o oprávnenosti reklamácie Vám bude bezodkladne zaslané emailom a spolu s tovarom Vám bude zaslaný reklamačný protokol.

Pri bazárovom tovare nie je možné reklamovať poškodenie, ktorého sa zľava týkala. Informácie o stave nájdete na stránke v detailnom popise tovaru.

Vrátenie tovaru

Tovar zakúpený cez Antiquariat s.r.o. môžete vrátiť bez udania dôvodu do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru. Kniha musí byť v pôvodnom obale, nepoškodená a a nesmie niesť známky používania. Tovar spolu s kópiou daňového dokladu pošlite alebo doneste osobne rovnako ako pri reklamácii.

Príslušná suma Vám bude zaslaná na Váš účet do 15 dní.

Od zmluvy nie je možné odstúpiť v nasledujúcich prípadoch:
tovar je poškodený,
knihy majú známky používania (kopírovania, čítania),
tovar nie je kompletný,
tovar bol objednaný špeciálne na objednávku.

V prípade neoprávneného vrátenia tovaru bude tento tovar vrátený zákazníkovi na jeho náklady.

Ochrana osobných údajov

Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 122/2013 z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Antiquariat s.r.o. neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly.